The playground

More information here

recenzie de Film: „american Fable”

prin amabilitatea Festivalului de Film SXSW Popular pe varietate thriller de vis Anne Hamilton ar trebui să ofere directorului său un pașaport pentru lucruri mai mari. dacă imitația este într-adevăr cea mai sinceră formă de lingușire, atunci „fabula Americană” a scriitoarei-regizoare Anne Hamilton se înregistrează ca un valentine construit elocvent pentru Guillermo del Toro, al […]
prin amabilitatea Festivalului de Film SXSW

Popular pe varietate

thriller de vis Anne Hamilton ar trebui să ofere directorului său un pașaport pentru lucruri mai mari.

dacă imitația este într-adevăr cea mai sinceră formă de lingușire, atunci „fabula Americană” a scriitoarei-regizoare Anne Hamilton se înregistrează ca un valentine construit elocvent pentru Guillermo del Toro, al cărui „Labirintul lui Pan” oferă filmului ei coloana vertebrală bântuitoare. Împușcat superb și condus cu un sentiment de îndrăzneală și vervă care contrazice verdele lui Hamilton față de realizarea de filme, acesta este un debut de promisiune evidentă, deși povestea sa nu se ridică niciodată la nivelul ambarcațiunii sale. Premiera în programul experimental Visions de la SXSW, această poveste despre intriga terenurilor agricole, văzută prin ochii unui visător de 11 ani, are la fel de mult potențial de artă ca multe dintre intrările presupuse mai comerciale din competiția narativă, deși poate funcționa cel mai bine ca un pașaport pentru lucruri mai mari pentru tânărul său talentat regizor.introducerea lui Hamilton în cinematografie a venit printr-un stagiu cu Terrence Malick pe platourile de filmare „The Tree Of Life”, iar tendrilele regizorului sunt vizibile încă de la prima filmare, o vedere dramatică deasupra capului a unei tinere care urmărește un pui prin întinderi monstruoase de tulpini de porumb. Fata este Gitty (Peyton Kennedy, excelent), un școlar imaginativ, fără prieteni, care crește în terenurile agricole din Wisconsin. Anul este 1982 și am auzit discursurile lui Ronald Reagan ne plasează chiar la începutul crizei agricole, gravitatea ei subliniată prin menționarea trecătoare a erupției sinuciderilor din oraș.Gitty îl adoră pe tatăl ei, salty Abe (Kip Pardue), care face tot ce poate pentru a o distrage de la faptul că sunt în pericol de a-și pierde ferma. Mama ei muncitoare din fabrică (Marci Miller) este însărcinată cu un al treilea copil, iar fratele mai mare al lui Gitty, Martin (Gavin MacIntosh), este un studiu în răutate dezechilibrată și nemodulată.rătăcind pe terenurile agricole cu bicicleta, ea face o descoperire uimitoare: închisă în silozul nefolosit al familiei sale este un bărbat murdar, dar îmbrăcat scump, care se numește Jonathan (Richard Schiff), care susține că a plecat zile fără mâncare. Deși nu are detalii, Jonathan este un dezvoltator care cumpără ferme din zonă și nu durează mult până când Gilly intuiește că propria familie a jucat un rol în această răpire. În timp ce începe să-i aducă mâncare și cărți, cei doi dezvoltă o legătură, Gitty coborând într-o mică gaură din acoperișul silozului pentru lecții de șah și sesiuni de lectură.între timp, tatăl lui Gitty conduce o afacere misterioasă cu o femeie Mefistofeleană pe nume Vera (Zuleikha Robinson), iar Gitty începe să experimenteze viziuni ale unei femei îmbrăcate în negru, cu coarne, care străbate țara călare. Aceste incursiuni ezitante în tărâmul mitologic-ajungând la un vârf febril cu o secvență de vis strălucitoare — se simt ciudat subdezvoltate, alternând între inscrutabil și inutil de evident, cu un montaj lung care însoțește o recitare a lui Yeats „a doua venire” un prim exemplu al acesteia din urmă.

unul dintre cele mai puternice indicii pe care Hamilton le ia din „Labirintul lui Pan”, totuși, este decizia de a permite loialităților și neînțelegerilor lui Gitty să dicteze POV-ul filmului., iar Kennedy poartă cu abilitate filmul pe spate, radiând încrederea în sine, păstrând în același timp o naivitate și o vulnerabilitate esențiale; numeroasele sale scene de a privi prin uși la conversații pe care nu le înțelege destul de bine sunt jucate frumos. Cu toate acestea, chiar și ținând cont de acest lucru, intriga din centrul filmului nu are niciodată sens total, iar dilema etică finală a lui Gitty — dacă să — l lase pe Jonathan în voia sorții sau să-și pună propria familie în pericol-nu ajunge niciodată cu urgența potrivită. Introducerea încălțată a câtorva prea multe elemente străine, în special a unui ofițer de poliție pensionar Marge Gunderson (Rusty Schwimmer), nu ajută.lucrând cu D. P. Wyatt Garfield, Hamilton filmează peisajul rural cu un ochi transformator. Aceste terenuri agricole nu sunt întinderi prăfuite, ci mai degrabă jungle umede, aproape primordiale; cadre individuale din scenele de noapte din hambarul familiei ar putea fi cu ușurință picturi în ulei ale Nașterii Domnului. Mai mult decât doar catalogarea fotografii frumoase, Hamilton construiește o aură de arestare de mirare și teroare, din care bântuie gingger Shankar, scor teasing este foarte mult o piesă.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.