The playground

More information here

Filmové Recenze: ‚American Fable‘

s Laskavým svolením SXSW Film Festival Populární na Různých Anne Hamilton je snový thriller by měl nabídnout jeho ředitelem pas pro větší věci. v Případě imitace je opravdu nejupřímnější formou lichocení, pak spisovatel-režisér Anne Hamilton je „American Fable“ se registruje jako výmluvně konstruovány valentýna Guillermo del Toro, jehož „faunův Labyrint“ poskytuje jí film s jeho […]
s Laskavým svolením SXSW Film Festival

Populární na Různých

Anne Hamilton je snový thriller by měl nabídnout jeho ředitelem pas pro větší věci.

v Případě imitace je opravdu nejupřímnější formou lichocení, pak spisovatel-režisér Anne Hamilton je „American Fable“ se registruje jako výmluvně konstruovány valentýna Guillermo del Toro, jehož „faunův Labyrint“ poskytuje jí film s jeho oblíbené páteř. Nádherně střílel, a režíroval s pocitem odvahy a elánu, které popírá Hamilton je zeleň na funkci filmu, to je debut zřejmé slib, i když jeho příběh nikdy docela stoupá na úroveň svého řemesla. Premiéru v experimentální Vize programu na SXSW, tento příběh zemědělské půdy intriky, jak je vidět očima a zasněný 11-rok-starý má jen tolik arthouse potenciál jako mnoho z údajně více obchodních záznamů ve vyprávění hospodářské soutěže, i když to může nakonec fungovat nejlépe jako pas pro větší věci pro jeho nadaný mladý režisér.

Hamilton je úvod k filmu, přišel přes stáž s Terrence Malick na soubor „Strom Života,“ a ředitel úponky jsou viditelné od prvního záběru, dramaticky umdlévající nad hlavou pohledu mladé dívky, honí slepice přes monstrózní rozlohy kukuřice stonky. Dívka je Gitty (Peyton Kennedy, excellent), nápaditá, přátelská spolužačka vyrůstající na farmách ve Wisconsinu. Píše se rok 1982 a zaslechl projevy Ronalda Reagana, které nás umístily přímo na začátek zemědělské krize, její závažnost podtrhla zmínka o vyrážce sebevražd ve městě.

Rozh zbožňuje její otec, slané Abe (Kip Pardue), který dělá vše, co může odvádět její pozornost od skutečnosti, že jsou v zoufalé nebezpečí, že ztratí své farmě. Její tovární dělník, matka (Marci Miller) je těhotná s třetí dítě, a Rozh starší bratr, Martin (Gavin MacIntosh), je studium v vyšinutý, nemodulovaných zlomyslnost.

Putování zemědělské půdy na kole, udělá překvapující objev: Uzamčen uvnitř její rodiny silo je špinavá ještě nákladně oblečený muž, který si říká Jonathan (Richard Schiff), který tvrdí, že šel dny bez jídla. I když má málo podrobností, Jonathan je vývojář, který skupuje farmy v této oblasti, a netrvá dlouho, než si Gilly uvědomí, že její vlastní rodina hrála v tomto únosu nějakou roli. Když mu začala přinášet jídlo a knihy, dva si vytvoří pouto, s Gitty slaňování dolů malou dírou ve střeše sila pro hodiny šachů a čtení.

Mezitím, Rozh otec provádí nějaké tajemné podnikání s Mephistophelean žena jménem Vera (Zuleikha Robinson), a Rozh začne zažít vize černé oděná, rohatý ženy kráčející krajinou na koni. Tyto váhají vpády do mytologické říše — dosažení horečnatého vrcholu s efektní snu — pocit, kupodivu málo rozvinuté, střídavě mezi nevyzpytatelné a zbytečně zřejmé, s dlouhým střihem, které doprovázejí recitace Yeats‘ „Druhý Příchod“ ukázkovým příkladem.

jedním z nejsilnějších podnětů, které Hamilton bere z „Panova labyrintu“, je však rozhodnutí umožnit Gittyho vlastní loajalitě a nedorozuměním diktovat p. o. v filmu. a Kennedy dovedně nese film na zádech, vyzařující sebevědomí při zachování základní naivitu a zranitelnost, její mnoho scén díval se skrz dveře na konverzaci, že ne zcela pochopit, jsou krásně hrál. Přesto i účetnictví pro to, intriky na filmové centrum nikdy dává smysl, a Rozh je konečný etické dilema — zda nechat Jonathan se na jeho osudu, nebo ji vlastní rodina v ohrožení — nikdy dorazí se správnou naléhavost. Zavedení několika příliš mnoha cizích prvků, zejména policisty ve stylu Marge Gundersonové (Rusty Schwimmer), nepomáhá.

práce S d.p. Wyattem Garfieldem, Hamilton střílí venkovskou krajinu transformativním okem. Tyto zemědělské půdy nejsou prašné rozlohy, ale spíše vlhké, téměř prapůvodní džungle; jednotlivé snímky z nočních scén v rodinné stodole by mohly být snadno olejomalby Narození Páně. Více než jen katalogizace dost střel, Hamilton staví zatýkání aura úžasu a hrůzy, které Gingger Shankar pronásleduje, škádlení skóre je moc kus.